Strefa Mieszkańca |
ZTM umożliwia czasowe zawieszenie biletu
Zarząd Transportu Miejskiego poinformował o możliwości czasowego zawieszenia biletu długookresowego, w tym zakodowanego na Kartę Metropolitalną. Pasażerowie, którzy zrezygnowali teraz z podróży komunikacją publiczną, mogą drogą elektroniczną zwrócić się do Zarządu Transportu Miejskiego z wnioskiem o zawieszenie biletu długookresowego. Wniosek należy przesłać na adres: , z tytułem wiadomości: zawieszenie biletu. We wniosku musi być podany numer karty. Pasażer nie otrzyma zwrotu pieniędzy. Będzie mógł natomiast przekodować niewykorzystany czas ważności biletu na inny termin, po zgłoszeniu się do Punktu Obsługi Pasażerów (POP), w dowolnie wybranym przez siebie terminie. Przekodowywany okres ważności będzie się liczył od dnia złożenia wniosku przez Internet. Pasażerowie, którzy wnioskują o zwrot pieniędzy za niewykorzystany okres ważności biletów, muszą odwiedzić POP. Zgodnie z informacją ZTM, zwrot biletu wymaga zmiany zapisu na Warszawskiej Karcie Miejskiej, co możliwe jest wyłącznie w Punkcie Obsługi Pasażera. Najbliższy POP znajduje się przy stacji Metro Dworzec Wileński. |
|
Kontakt
|