Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Funduszu Obywatelskiego Miasta Zielonka 2019. Jesteśmy na etapie zgłaszania przez mieszkańców propozycji projektów do realizacji, których szacunkowy koszt musi zmieścić się w kwocie 40 tys. zł. Na realizacji wszystkich działań w przyszłorocznym budżecie zostanie przeznaczonych 250 tys. zł. Propozycje można składać do 31 sierpnia 2018 r.
Zgłaszanie propozycji zadań
1. Zgłaszane zadania muszą być zgodne z zapisami prawa, mieścić się w granicach zadań i kompetencji Miasta Zielonka, a efekty ich realizacji muszą być ogólnodostępne lub służyć wszystkim mieszkańcom Zielonki.
2. Szacunkowy koszt całkowity realizacji zadania nie może przekroczyć 40 000 zł.
3. Realizacja działań w ramach zgłaszanych zadań musi być możliwa w terminie od 21 stycznia 2019 r. do 13 grudnia 2019 r.
4. Projekty mogą zgłaszać osoby, które w dniu zgłoszenia mają ukończone 16 lat i posiadają meldunek w Mieście Zielonka lub posiadają Kartę Mieszkańca „Moje Miasto Zielonka”. Zgłoszeń należy dokonywać na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu.
5. Do każdego projektu należy dołączyć listę mieszkańców Miasta Zielonka popierających zgłaszany projekt, z tym że lista osób popierających nie może liczyć mniej niż 15 osób, nie licząc Projektodawcy. Osobą popierającą projekt może być wyłącznie osoba, która w dniu zgłoszenia ma ukończone 16 lat i posiada meldunek w Mieście Zielonka lub posiada Kartę Mieszkańca „Moje Miasto Zielonka”.
6. Wzór „Listy osób popierających projekt” stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
7. Wypełniony formularz, o którym mowa w ust. 4, z załączoną „Listą osób popierających projekt” należy:
- wysłać listem na adres Urzędu Miasta Zielonka, ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka, z dopiskiem „Fundusz Obywatelski 2019”,
- lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Zielonka,
- lub wysłać pocztą elektroniczną na adres e-mail:
zeskanowany lub sfotografowany formularz zgłoszeniowy.
W przypadku wysłania zgłoszenia drogą listowną, za datę złożenia uważa się datę nadania (na stemplu pocztowym). Data wpływu przesyłki listownej ze zgłoszeniem do Urzędu Miasta Zielonka nie może przekroczyć 7 dni od dnia upływu terminu składania zgłoszeń.
8. Zgłoszenie uznaje się za ważne, jeśli w formularzu zgłoszenia wypełnione zostaną wszystkie pola obowiązkowe.
9. Zgłoszenia dokonane po upływie terminu wyznaczonego w harmonogramie, o którym mowa w § 1 ust. 3 Regulaminu oraz zgłoszenia, których data wpływu do Urzędu Miasta Zielonka przekroczyła termin, o którym mowa w ust. 7 nie będą rozpatrywane.