Strefa Mieszkańca |
Fundusz Obywatelski - upływa termin zgłaszania projektów
Drodzy Mieszkańcy, przypominamy, iż dzisiaj upływa termina zgłaszania projektów w ramach Funduszu Obywatelskiego 2018. Przypominamy najważniejsze informacje dotyczące procedury zgałaszania propozycji zadań do realizacji w 2018 roku: Szacunkowy koszt całkowity realizacji zadania nie może przekroczyć: - w kategorii mały projekt - 30 000 złotych, - w kategorii duży projekt – 60 000 złotych. Projekty mogą zgłaszać zameldowani mieszkańcy Miasta Zielonka, którzy w dniu zgłoszenia mają ukończone 16 lat. Zgłoszeń należy dokonywać na załączonym formularzu. Wypełniony formularz należy: - wysłać listem na adres Urzędu Miasta Zielonka, ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka, z dopiskiem „Fundusz Obywatelski 2018” - lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Zielonka - lub wysłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: zeskanowany lub sfotografowany formularz zgłoszeniowy. W przypadku wysłania zgłoszenia drogą listowną, za datę złożenia uważa się datę nadania (na stemplu pocztowym). Data wpływu przesyłki listownej ze zgłoszeniem do Urzędu Miasta Zielonka nie może przekroczyć 7 dni od dnia upływu terminu składania zgłoszeń. Zgłoszenie uznaje się za ważne, jeśli w formularzu zgłoszenia wypełnione zostaną wszystkie pola obowiązkowe. Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Funduszu Obywatelskiego 2018, który został przyjęty zarządzeniem Burmistrza Miasta Zielonka. (proszę kliknąć na link: http://www.zielonka.pl/aktualnosc-1928-zglos_propozycje_zadania_do_realizacji.html) |
|
Kontakt
|