Strefa Mieszkańca |
Nowe zasady funkcjonowania Urzędu
W ubiegły piątek Prezes Rady Ministrów zapowiedział, iż urzędy administracji publicznej mają wdrożyć w maksymalnym stopniu tryb zdalnej pracy, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości obsługi mieszkańców. Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów, w dniach 3 listopada - 4 grudnia 2020 r., Urząd Miasta Zielonka zostaje zamknięty dla bezpośrednich wizyt mieszkańców, z wyjątkiem realizacji następujących zadań:
Powyższe usługi realizowane będą z wykorzystaniem środków ochrony osobistej mieszkańca i urzędnika. Urząd Miasta w Zielonce będzie przyjmować interesantów w wyżej wymienionych sprawach po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu wizyty z pracownikiem danej komórki organizacyjnej. Wizyta będzie możliwa tylko w maseczce, na parterze urzędu. Kontakt telefoniczny: 22 761 3916, 22 761 39 41 – Urząd Stanu Cywilnego W realizacji pozostałych zadań, kontakt mieszkańców z urzędnikami możliwy jest telefonicznie, mailowo ( ) oraz przez E-PUAP, w godzinach pracy Urzędu. Dane kontaktowe do Wydziałów Urzędu (kliknij) Jednocześnie zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą o rezygnację z wpłat gotówkowych w kasie w Urzędzie. Prosimy o realizowanie płatności poprzez bankowość elektroniczną. Godziny pracy Urzędu pozostają bez zmian, tj.: - poniedziałek 8.00 - 17.00, Ponadto, udostępniliśmy „skrzynkę podawczą”, która znajduje się przy wejściu do Urzędu Miasta Zielonka. Zwracamy się z prośbą, by dokumenty były wzrucane do skrzynki w zaklejonych kopertach. Prosimy również, by w kopercie zamieszczali Państwo dane kontaktowe. Ułatwi to nam skontaktowanie się z Państwem, jeśli sprawa będzie wymagać odpowiedzi lub dodatkowych wyjaśnień. Wszelkie formularze i druki dostępne będą w wersji papierowej w poczekalni zlokalizowanej w Urzędzie. |
|
Kontakt
|