Pogoda
ban-organizacje pozarzadowe.png
ue.png
ban-inwestycje.png
ban-karta-duzej-rodziny.png
ban-zapytaj-burmistrza.png
ban-sms-zielonka.png
ban-karta-mieszkanca.png
ban-r500plus.png
ban-fo.png
ban-konsultacje.png
ban-dobrystart2.png
logo.png
                 
 
Nowe zasady funkcjonowania Urzędu

W ubiegły piątek Prezes Rady Ministrów zapowiedział, iż urzędy administracji publicznej mają wdrożyć w maksymalnym stopniu tryb zdalnej pracy, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości obsługi mieszkańców.
W jednostkach samorządu terytorialnego te powyższe dwa warunki w dużej mierze wykluczają się, najcześniej z uwagi na ochronę danych osobowych zawartych w systemach informatycznych. Dlatego celem zapewnienia mieszkańcom Zielonki możliwości załatwiania spraw urzędowych, pracownicy Urzędu będą pracować stacjonarnie. Jednak od jutra zmienią się zasady organizacji pracy Urzędu.

Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów, w dniach 3 listopada - 4 grudnia 2020 r.,  Urząd Miasta Zielonka zostaje zamknięty dla bezpośrednich wizyt mieszkańców, z wyjątkiem realizacji następujących zadań:

  • obsługi mieszkańców przez Urząd Stanu Cywilnego w zakresie wydawania aktów zgonów, rejestracji urodzeń, przyjmowania wniosków o wydanie dowodu osobistego,  wydawania dowodów osobistych,
  • spraw związanych z prowadzeniem działalności gospdarczej.

Powyższe usługi realizowane będą z wykorzystaniem środków ochrony osobistej mieszkańca i urzędnika. Urząd Miasta w Zielonce będzie przyjmować interesantów w wyżej wymienionych sprawach po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu wizyty z pracownikiem danej komórki organizacyjnej. Wizyta będzie możliwa tylko w maseczce, na parterze urzędu.

Kontakt telefoniczny: 22 761 3916, 22 761 39 41 – Urząd Stanu Cywilnego

W realizacji pozostałych zadań, kontakt mieszkańców z urzędnikami możliwy jest telefonicznie, mailowo ( ) oraz przez E-PUAP, w godzinach pracy Urzędu.

Dane kontaktowe do Wydziałów Urzędu (kliknij)

Jednocześnie zwracamy się do Państwa z ogromną prośbą o rezygnację z wpłat gotówkowych w kasie w Urzędzie. Prosimy o realizowanie płatności poprzez bankowość elektroniczną.

Godziny pracy Urzędu pozostają bez zmian, tj.:

- poniedziałek 8.00 - 17.00,
- wtorek 8.00 - 16.00,
- piątek 8.00 - 15.00,

Ponadto, udostępniliśmy „skrzynkę podawczą”, która znajduje się przy wejściu do Urzędu Miasta Zielonka. Zwracamy się z prośbą, by dokumenty były wzrucane do skrzynki w zaklejonych kopertach. Prosimy również, by w kopercie zamieszczali Państwo dane kontaktowe. Ułatwi to nam skontaktowanie się z Państwem, jeśli sprawa będzie wymagać odpowiedzi lub dodatkowych wyjaśnień.

Wszelkie formularze i druki dostępne będą w wersji papierowej w poczekalni zlokalizowanej w Urzędzie.
Worki na liście nadal będą wydawane, również w poczekalni.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
baner program lemur dla przedszkola.png
szczepienia.png
koronawirus copy.png
dyżur.png
deklaracja dostępności cyfrowej.png
b1.png
b2.png
b3.png
unia button maly.png
telefony alarm.png
bilet.png
nsp_250x250px.jpg
spis.png
II tunnel.png
SMOG.png
geo_m.jpg
ochrona danych.png
baner Podatki SMS Email.jpg
baner_eko_zielonka5.jpg
c1.png
baner niskoemi.png
c2.png
poradnictwo rodzinne.png
c5.png
c3.png
c4.png
ob_cyw.png
baner hałas przy s8.png
newsletter.png
rewitalizacja2.jpg
bgov_2017.png
wrotamazowsza.png
zielonka_archiw2.jpg
Kontakt
ul. Lipowa 5
05-220 Zielonka
tel. Centrala:(22) 761 39 00
fax. (22) 761 39 35
baner www UE.png
Godziny pracy urzędu:
poniedzialek:    8.00-17.00
wtorek-czwartek:    8.00-16.00
piątek:    8.00-15.00
Konto bankowe:
Banko PKO BP
59 1020 1026 0000 1302 0260 8149
125-133-48-16
NIP:
013269730
REGON: