Pogoda
ban-organizacje pozarzadowe.png
ue.png
ban-inwestycje.png
ban-karta-duzej-rodziny.png
ban-zapytaj-burmistrza.png
ban-sms-zielonka.png
ban-karta-mieszkanca.png
ban-r500plus.png
ban-fo.png
ban-konsultacje.png
ban-dobrystart2.png
logo.png
                 
 
Akademia Małego Przedsiębiorcy

Serdecznie zapraszamy do udziału w panelu promocyjnym projektu Grow with Greater Warsaw, który odbędzie się w dniu  23 maja 2017 roku, w ramach konferencji „Akademia Młodego Przedsiębiorcy” w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza, w godzinach 12:00-13:00 ( al. Jerozolimskie 181 w Warszawie).

W trakcie konferencji odbędzie się panel poświęcony planom wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw z aglomeracji warszawskiej.

W celu potwierdzenia udziału prosimy o rejestrację na stronie: http://konferencje.mycompanypolska.pl/home/warszawa-akademia-malego-przedsiebiorcy-2/zapisy lub kontakt z Michałem Smoleniem pod numerem tel. +48 519 508 486 lub mailowo: .

Program wydarzenia:

8.30 – 9.30    Rejestracja uczestników. Kawa powitalna
9.30 – 10.30    Najbardziej istotne zmiany w przepisach prawa dotyczące małych firm ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań podatkowych. O czym trzeba pamiętać w komunikacji z organami podatkowymi. Ich wpływ na prowadzenie działalności.  
10.30 – 11.00    Zatrudnianie cudzoziemców – zmiany w zasadach. Łatwiej czy trudniej?
11.00 – 11.30 Przerwa kawowa
11.00 – 12.00    Znajdź pieniądze na biznes. Możliwości finansowania.  Nowości w zakresie pozyskiwania pieniędzy. Co może zaoferować
12.00 – 13.00    Panel dyskusyjny: Wsparcie dla małych i średnich przedsiębiorców w ramach programu Grow with Greater Warsaw Urzędu Miasta st. Warszawy
13.00 – 13.30     Nowoczesne płatności. Nowoczesna  logistyka. Jak stworzyć nowoczesny a jednocześnie przyjazny dla klientów system płatności. Jak najbardziej efektywnie zakupiony towar dostarczyć do klienta. / Optymalizacja kosztów w firmie
13.30 – 14.00 Przerwa kawowa
14.00 – 14.40    Płynność finansowa: Kredyt kupiecki – źródło problemów czy korzyści firmy? – faktoring, jako narzędzie do zarządzania płynnością finansową przedsiębiorstwa
14.40 – 15.10    Przenieś swoją firmę do internetu. Czym jest usability i SEO?
15.10 – 15.30    Zarobić na social mediach. Ty i Twoja marka on-line. Jak być blisko klienta.
15.30 – 16.30 Zakończenie konferencji

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
baner program lemur dla przedszkola.png
szczepienia.png
koronawirus copy.png
dyżur.png
deklaracja dostępności cyfrowej.png
b1.png
b2.png
b3.png
unia button maly.png
telefony alarm.png
bilet.png
nsp_250x250px.jpg
spis.png
II tunnel.png
SMOG.png
geo_m.jpg
ochrona danych.png
baner Podatki SMS Email.jpg
baner_eko_zielonka5.jpg
c1.png
baner niskoemi.png
c2.png
poradnictwo rodzinne.png
c5.png
c3.png
c4.png
ob_cyw.png
baner hałas przy s8.png
newsletter.png
rewitalizacja2.jpg
bgov_2017.png
wrotamazowsza.png
zielonka_archiw2.jpg
Kontakt
ul. Lipowa 5
05-220 Zielonka
tel. Centrala:(22) 761 39 00
fax. (22) 761 39 35
baner www UE.png
Godziny pracy urzędu:
poniedzialek:    8.00-17.00
wtorek-czwartek:    8.00-16.00
piątek:    8.00-15.00
Konto bankowe:
Banko PKO BP
59 1020 1026 0000 1302 0260 8149
125-133-48-16
NIP:
013269730
REGON: